Isnin, 6 September 2010

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri


Tujuan saya tulis untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin hujung rambut hingga kehujung kaki.Suruh ayah bawak kereta baik-baik jangan gopoh-gopoh kay.Ingatlah orang yang tersayang(bukan kawan tetapi keluarga).

Adik-adik jangan bermain mercun atau bunga api ia akan mengakibatkan kesan buruk kepada adik-adik yeee.Kalau nak main mercun pun beli laa mercun yang tidak merbahayakan diri seperi mercun pop dan mercun yang boleh pegang bukan mercun rocket.Apapun kita saksikan video ini terlebih dahulu.




Assalamualaikum sahabat blogger dan para pembaca Ismat(Dot)Com, pertama sekali aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin. Di kesempatan ini, aku menyusun sepuluh jari memohon ampun maaf kepada korang semua jika aku ada buat salah. Harap jangan disimpan dalam hati ye. Sape² yang dah start packing barang untuk balik kampung tu, aku doakan semoga selamat dalam perjalanan pergi dan pulang ye. Akhir sekali, kalau ada duit raya lebih, jangan lupa bagi skit okey!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan